کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی A7 گوشی فلزی هوشمند سامسونگ رونمایی شد

پس از انواع و اقسام شایعات و درز تصاویر مختلف و حتی رونمایی غیر رسمی، سامسونگ بالاخره از نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی خود یعنی گلکسی A7 رونمایی کرد.


Samsung Galaxy A7

این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، دارای بدنه‎ای فلزی است و در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده، در دو نسخه‎ی مختلف عرضه خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ یک نسخه از گلکسی A7 دارای پردازنده‎ی ۶۴ بیتی سیستم روی چیپ (SoC) اسنپ دراگون ۶۱۵ و نسخه‎ی دیگر دارای پردازنده‎ی ۳۲ بیتی SoC اگزینوس ۵۴۳۰ خواهد بود. هر دو نسخه از نوع پردازنده‎های ۸ هسته‎ای هستند. نسخه‎ی پردازنده‎ی اسنپ دارگون ۶۱۵ دارای چهار هسته‎ی ۱.۵ گیگاهرتزی A53 و چهار هسته‎ی ۱ گیگاهرتزی A53 خواهد بود و نسخه‎ی پردازنده‎ی اگزینوس ۵۴۳۰ از چهار هسته‎ی ۱.۸ گیگاهرتزی A15 و چهار هسته‎ی ۱.۳ گیگاهرتزی A7 بهره خواهد برد.

Samsung Galaxy A7 03

هر دو نسخه‎ی گوشی هوشمند گلکسی A7 دارای ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافضه‎ی داخلی و نیز مجهز به درگاه میکرو اس دی (microSD) برای افزایش ظرفیت حافظه هستند.

گوشی گلکسی A7 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD از نوع Super AMOLED است. همچنین دارای دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در قاب عقب و دوربین ۵ مگا پیکسلی در قاب جلو است و به طور کامل از ارتباط LTE Cat. 4 پشتیبانی می‎کند. بدین معنی که به لحاظ تئوری امکان برقراری ارتباط با نهایت سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه میسر است.

Samsung Galaxy A7 01

هر دو نوع نسخه دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ با رابط کاربری تاچ ویز (TouchWiz UI) خواهند بود. مسلماً برای این گوشی هوشمند اپدیت آخرین نسخه‎ی سیستم عامل اندروید ۵ نیز ارائه خواهد شد. ابعاد فیزیکی این گوشی ۱۵۱ در ۷۶.۲ در ۶.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۱ گرم است. این گوشی دارای باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در حال حاضر، عنوان باریک‎ترین گوشی هوشمند دارای بدنه‎ی یکپارچه‎ی تمام فلزی شرکت سامسونگ را با خود به یدک می‎کشد.

Samsung Galaxy A7 02

گوشی سامسونگ گلکسی A7 در رنگ‎های آبی تیره، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ وعده‎ی یک “قیمت رقابتی” برای این گوشی فوق العاده را داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24612 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/23 تعداد مشاهده: 2382
سافت گذر